Stigah

Verhoef Groep levert niet alleen producten, maar als het nodig is voeren we ook periodiek onderhoud uit en keuren de voorzieningen waar dat nodig is. Hierbij moet u denken aan Plafondliftsystemen, verrijdbare tilliften, elektrisch hoog/laag bedden enzovoort.

Het keuren van producten gebeurt onder het STIGAH protocol. Dit is een onafhankelijk keuringsprotocol, dat gebaseerd is op de NEN ISO 10535 norm uit het besluit medische hulpmiddelen en sluit aan bij de kwaliteitswet die geldt voor alle verzorgingsinstellingen.

Aan de hand van deze protocollen worden revalidatie- en zorghulpmiddelen gekeurd door gediplomeerde keurmeesters van Verhoef Woningaanpassing. Zij voorzien de goedgekeurde hulpmiddelen van het zogeheten Stigah keurmerk.

Over Stigah
Stichting Garantiekeur Hulpmiddelen (Stigah) bevordert het veilig gebruik van hulpmiddelen. Stigah biedt cursussen aan en ontwikkelt en beheert landelijk erkende keuringsprotocollen. Aan de hand van deze protocollen worden revalidatie- en zorghulpmiddelen gekeurd door gediplomeerde keurmeesters. Zij voorzien de goedgekeurde hulpmiddelen van het zogeheten Stigah keurmerk.

Stigah Stichting Garantiekeur Hulpmiddelen

 

Beleid Verhoef Groep i.v.m. het Coronavirus

Hierbij zenden wij u informatie toe omtrent het Coronavirus en hoe Verhoef Groep daarmee omgaat.

Om het risico op besmetting zo klein mogelijk te houden, hebben wij onderstaande protocollen voor cliënten en onze werknemers (extern/intern) opgesteld. Alle cliënten waar een woningaanpassing voor ingepland staat of gepland wordt, krijgen onderstaande informatie per  e-mail/post toegestuurd of telefonisch besproken:

  • Mocht u een afspraak hebben en heeft u last/of krijgt u last van griepverschijnselen, hoesten, kortademigheid of bent u in quarantaine, wilt u dit dan zo snel mogelijk aan onze administratie melden.
  • Mocht u last hebben van griepverschijnselen, hoesten, kortademigheid of bent u in quarantaine, maar is het noodzakelijk dat er een monteur bij u komt, (bijvoorbeeld er is een storing aan een essentiële voorziening) meldt dit dan direct aan onze administratie. We zoeken dan een gepaste oplossing voor u.
  • Mocht u een afspraak hebben waarvan u vindt dat deze kan wachten, zullen we de afspraak voor u verzetten.
  • Als onze adviseur of monteur bij u binnenkomt, houdt minimaal 1.5 meter afstand.
  • Schud geen hand.
  • Indien de adviseur of monteur zichzelf niet prettig voelt in zijn werksituatie, heeft hij het recht om niet naar binnen te gaan, of om zijn werkzaamheden te staken. Wij zullen dan een andere afspraak met u maken.
  • Mocht u toch last hebben van een (kriebel)hoest of moet u niezen, dan graag de binnenkant van uw elleboog gebruiken.

U kunt contact opnemen via:
telefoonnummer: 072 57 101 27  of mail naar:
info@verhoef-woningaanpassing.nl
Bij niet doorgaan van een afspraak, zullen we zoveel mogelijk binnen een werkdag een nieuwe afspraak met u maken.

Tot slot: onze maatregelen intern zijn:
Binnen het bedrijf zijn alle werknemers geïnformeerd over de symptomen. Zodra een werknemer bijvoorbeeld hoest, is de afspraak dat deze dit meldt en naar huis gaat. Intern zijn extra gedragsregels afgesproken en wordt er vaker schoongemaakt. Vergaderingen zijn de komende weken afgelast.

Wij blijven ons beraden over wat de ontwikkelingen rond het coronavirus voor de voortgang en continuïteit van Verhoef Groep betekenen. We houden daarbij de adviezen van de overheid nauwlettend in de gaten en passen ons Corona-beleid daarop aan.

november 2020