Basic Fysio

cropped-cropped-Basic-Fysio-Heiloo

Basic-Fysio streeft ernaar haar cliënten kwalitatief hoogwaardige, zoveel mogelijk onderbouwde, transparante en betaalbare fysiotherapeutische zorg te bieden in een schone en goed bereikbare praktijk.

Onze zorg is klantgericht en op maat en bestaat uit: preventie van bestaande en toekomstige klachten, advisering, voorlichting en begeleiding, zowel individueel als groepsgewijs.
Onze visie is dat de cliënt een grote mate van eigen verantwoordelijkheid en inbreng moet hebben wat betreft het opvolgen van adviezen, het uitvoeren van oefeningen, het zoeken naar oplossingen en het aanpassen (daar waar nodig) van zijn gedrag.

Ons denken en handelen is gebaseerd op het biopsychosociale model. In dit model worden lichamelijke, psychische en sociale factoren gelijkwaardig gewogen als oorzaken voor het ontstaan van klachten of als herstelbelemmerende factoren. Wij gaan uit van een grotendeels actieve aanpak van klachten van het houdings- en bewegingssysteem, daar waar nodig ondersteund door beeldvormende -, mobiliserende technieken.

Optimale participatie, oftewel deelname aan activiteiten in de breedste zin van het woord, vinden we zeer bepalend voor de kwaliteit van leven. Wij richten ons daarom vooral op het verbeteren of herstellen van uw bewegend functioneren, dan wel het voorkomen of vertragen van achteruitgang daarvan.

Bij onze klantgerichte visie horen ruime openingstijden, waarbij we 5 avonden per week geopend zijn en in het weekend ook op zaterdag en zondag.

Lees meer op: http://www.basic-fysio.nl/

 

 

 

Beleid Verhoef Groep i.v.m. het Coronavirus

Hierbij zenden wij u informatie toe omtrent het Coronavirus en hoe Verhoef Groep daarmee omgaat.

Om het risico op besmetting zo klein mogelijk te houden, hebben wij onderstaande protocollen voor cliënten en onze werknemers (extern/intern) opgesteld. Alle cliënten waar een woningaanpassing voor ingepland staat of gepland wordt, krijgen onderstaande informatie per  e-mail/post toegestuurd of telefonisch besproken:

  • Mocht u een afspraak hebben (willen maken) tussen 15 maart en 6 april en heeft u last/of krijgt u last van griepverschijnselen, hoesten, kortademigheid of bent u in quarantaine, wilt u dit dan zo snel mogelijk aan onze administratie melden.
  • Mocht u last hebben of krijgen van griepverschijnselen, hoesten, kortademigheid of bent u in quarantaine, maar is het noodzakelijk dat er een monteur bij u komt, (bijvoorbeeld er is een storing aan een essentiële voorziening) meldt dit dan direct aan onze administratie. We zoeken dan een gepaste oplossing voor u.
  • Mocht u een afspraak hebben tussen 16 maart en 6 april waarvan u vindt dat deze kan wachten, zullen we de afspraak voor u verzetten.
  • Als onze adviseur of monteur bij u binnenkomt, houdt minimaal 1.5 meter afstand.
  • Schud geen hand.
  • Indien de adviseur of monteur zichzelf niet prettig voelt in zijn werksituatie, heeft hij het recht om niet naar binnen te gaan, of om zijn werkzaamheden te staken. Wij zullen dan een andere afspraak met u maken.
  • Mocht u toch last hebben van een (kriebel)hoest of moet u niezen, dan graag de binnenkant van uw elleboog gebruiken.

U kunt contact opnemen via:
telefoonnummer: 072 57 101 27  of mail naar:
info@verhoef-woningaanpassing.nl
Bij niet doorgaan van een afspraak, zullen we zoveel mogelijk binnen een werkdag een nieuwe afspraak met u maken.

Tot slot: onze maatregelen intern zijn:
Binnen het bedrijf zijn alle werknemers geïnformeerd over de symptomen. Zodra een werknemer bijvoorbeeld hoest, is de afspraak dat deze dit meldt en naar huis gaat. Intern zijn extra gedragsregels afgesproken en wordt er vaker schoongemaakt. Vergaderingen zijn de komende weken afgelast.

De komende dagen zullen we ons beraden over wat de ontwikkelingen rond het coronavirus voor de voortgang en continuïteit van Verhoef Groep betekenen. We houden daarbij de adviezen van de overheid nauwlettend in de gaten en passen ons Corona-beleid daarop aan.

16 maart 2020